Quina és la posició de Compromís davant la propera contesa electoral del 24M?

11102980_827599713996507_7849126949539997814_o

Des de Compromís per Sant Antoni de Benaixeve creiem que les eleccions del proper 24 de maig  són una gran oportunitat per aconseguir un veritable canvi de polítiques al nostre ajuntament i la Generalitat.

Per això des del col·lectiu local estem treballant molt dur per fer que la propera Presidenta de la Generalitat siga Mònica Oltra #ambvalentia. Podeu trobar més informació sobre el nostre programa de govern i els nostres candidates i candidats al web de campanya: ambvalentia.com

Per a les eleccions municipals, Compromís SAB ha decidit en assemblea oberta concórrer en la coalició electoral PLATAFORMA-GUANYEM SAB PER ALS VEÏNS-COMPROMÍS. Des del principi els militants del nostre col·lectiu local de Compromís han participat molt activament en l’espai de confluència ciutadana que representa #GuanyemSAB. Creiem que combina tots els elements de la nova política amb mecanismes innovadors de participació ciutadana i pràctiques ètiques a més de comptar amb l’aval del grup polític que ha estat liderant l’oposició al nostre poble: Plataforma per SAB.

Hem volgut sumar-nos perquè creiem que aquest és el vot útil al nostre poble: una candidatura que compta amb gent de tots els barris,  de tot l’entramat associatiu i cívic del poble i amb gent de diferents tradicions polítiques però amb objectius comuns. A més, la participació de Compromís a la coalició municipal garanteix una defensa ferma dels interessos de SAB a la Diputació, les Corts i la Generalitat on es prenen moltes de les decisions importants que afecten el nostre poble.

Volem i podem recuperar la il·lusió al nostre poble i per això Compromís i GuanyemSAB hem format aquesta aliança amb l’únic motiu de retornar l’ajuntament de SAB per als nostres veïnes i veïns i desbancar a tots aquells que només governen per els seus interessos personals.

Podeu sumar-vos, signar el manifest de Guanyem SAB i trobar més informació sobre les nostres idees i els candidats a la nostra seu al Carrer Túria 13 [estem oberts tots els dies] o al nostre web  guanyemsab.org

El 24 de maig, guanyem SAB amb valentia!