Es formalitza el primer col·lectiu jove de Compromís per SAB i de la confluència municipalista GuanyemSAB.
El col·lectiu de Joves amb Iniciativa-Compromís s’ha constituït esta setmana a Sant Antoni de Benaixeve i ha triat Enric Juan com a Coordinador General local. La sessió constitutiva de Joves amb Iniciativa-Compromís de Sant Antoni de Benaixeve, va tindre lloc el passat 3 de setembre coincidint amb la Trobada d’Estiu de Joves amb Iniciativa–Compromís a Llíria. També van estat triats com a Coordinador d’Organització del col.lectiu Paco Sciorato i com a Coordinadora de Finances Núria Alcázar.
Enric Juan de 22 anys, és Enginyer de Materials per l’Imperial College London, mentre que Paco Sciorato, de 19 anys, estudia el Grau Mig d’Agroecologia a l’IES el Quint i Núria Alcázar, de 18 anys, és estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses en la Universitat Politècnica de València .
El coordinador de Joves amb Iniciativa-Compromís de Sant Antoni de Benaixeve, Enric Juan, ha destacat que “al nostre poble ja calia crear un col·lectiu que treballe pels interessos de la gent jove des d’una òptica progressista, ecologista i valencianista”.
“Els i les Joves amb Iniciativa-Compromís de SAB considerem que tenim molt a dir en la polítical municipal, especialment en tots aquells temes que ens afecten com a joves: associacionisme jove, cultura i esports, oportunitats formatives i participació en la presa de decisions muncipals. Construirem un moviment reivindicatiu i propositiu que promourà iniciatives per a millorar la situació del jovent”, han assegurat des del col·lectiu jove.
El coordinador local ha afirmat que “patim una crispació política molt important al nostre municipi que ha anat in crescendo als últims mesos. Per això, hem iniciat una ronda de contactes informals amb tots els col·lectius joves dels grups polítics a SAB per tal d’establir una relació cordial i de respecte mutu sense importar les diferències ideològiques que puga haver. Tenim ganes de començar a treballar també amb SABJove i la Comissió de Joventut i tan prompte com es convoquen reunions ens incorporarem a la seua activitat”.
El col·lectiu de Joves amb Iniciativa-Compromís SAB es presentarà en societat davant l’Assemblea de Guanyem SAB del proper diumenge 11 de setembre a les 19.30h, així com al col·lectiu local de Compromís per SAB a la seua reunió local dilluns 12 a les 18.00h.